Livrare si reclamatii

Livrarea se face in Bucuresti si in zonele limitrofe/ pe intreg teritoriul Romaniei. Livrarea se va face la adresa indicata de catre dumneavoastra in formularul de comanda si in intervalul de timp specificat.

Pentru Bucuresti, introduci aici costurile detaliate de livrare. Pentru zonele limitrofe, introduci aici costurile de livrare. Pentru livrarea pe teritoriul Romaniei, introduci aici costurile de livrare.

Programul de livrare este intre orele 09.00 – 20.00 , de luni pana Sambata. Duminica 10.00-16.00. Comenzile primite si confirmate pana la ora 12.00 vor fi livrate in aceeasi zi, iar cele confirmate dupa ora 12.00 vor fi livrate a doua zi.

In Bucuresti si zone limitrofe executam comenzi la 4-6 ore dupa primirea platii.

In anumite perioade livrarea poate intarzia datorita volumelor mari de comenzi, trafic ingreunat, conditii meteo nefavorabile sau de forta majora.

Daca destinatarul nu este acasa coletul va fi livraT altei persoane din locatie.

www.sympathyflowers.ro nu garanteaza livrari la ore exacte.

Daca din cauze ce nu tin de magazinul www.sympathyflowers.ro comanda nu poate fi livrata, ea ramane procesata si disponibila la livrare pana la sfarsitul zilei. Daca in acest timp livrarea nu a putut fi facuta (din cauze ce tin strict de disponibilitatea destinatarului), comanda se anuleaza automat, fara posibilitatea de returnare a platii.

RECLAMATII LIVRARE

Daca aveti reclamatii, va rugam sa va adresati la adresa de mail contact@sympathyflowers.ro. Reclamatia trebuie sa fie insotita de datele de identificare ale clientului si sa cuprinda poze care dovedesc produsul, adresa de mail asociata cu comanda, numarul de telefon si numarul de comanda.

Reclamatia trebuie sa fie depusa in maxim 2 zile pentru produsele perisabile si in maxim 14 zile pentru produsele neperisabile.Termenul este de maxim 5 zile pana la solutionare.

Anularea comenzii se face in maxim 2 ore de la plasarea comenzii.

In cazul in care aceasta comanda a fost achitata se va returna doar 25% din valoarea comenzii.

Compania are dreptul de a si selecta clientii si anularea comenzii urmand anuntarea clientului de aceasta modificare..